Unapređenje poslovnog okruženja
Prioritet 1.2Unapređenje konkurentnosti prerađivačke industrije
Prioritet 1.3Mjera 1.4.3
Promocija USK kao atraktivne turističke destinacije
Cilj mjere je promocija USK na turističkom tržištu kao atraktivne turističke destinacije zasnovane na lokalnim potencijalima i resursima, uz korištenje mogućnosti prekogranične saradnje (Plitvička jezera, blizina morske obale, itd.).
Potreba da se optimalno iskoriste svi uslovi USK za razvoj turizma biće zasnovana na sljedećim područjima djelovanja:
-
organizaciono povezivanje i operativno umrežavanje svih interesnih strana - javnih institucija i privatnih operatera (agencije, turistička poduzeća, ugostiteljski objekti i sl.);
-
izrada zajedničkih promotivnih materijala i osmišljavanje promotivnih akcija (stranica, publikacija, događaja, sajmova);
-
jačanje saradnje između turističkih radnika i lokalnih zajednica pri planiranju, pripremi i provođenju zajedničkih turističkih projekata i popratnih promotivnih aktivnosti;
-
zajednička promocija čitavog područja USK kao turističke destinacije zasnovane na svim lokalnim resursima i atrakcijama (prirodnim, kulturnim, tradicionalnim običajima i dr.);
-
jačanje prekogranične saradnje s Republikom Hrvatskom;
-
priprema za korištenje dostupnih domaćih financijskih izvora (lokalnih i kantonalnih te državnog budžeta) i zajedničko apliciranje za financiranje iz EU fondova.
Donošenje Strategije turizma USK, Marketing plana, Master plana i Plana promocije turizma značajno će doprinijeti usmjeravanju, finansiranju i provođenju promotivnih aktivnosti.
Indikatori |
Izvor |
Polazne vrijednosti (2019) |
Ciljne vrijednosti (2027) |
Broj umreženih aktera u turizmu (hotelijerstvo, ugostiteljstvo, proizvodnja hrane i pića, usluge u sportu, kulturi i dr.) |
Turistička zajednica USK; Una-sana klaster |
27 |
40 |
Broj programa prekogranične saradnje |
Turistička zajednica USK; Una-sana klaster |
3 |
5 |