Mjera 1.4.3

Promocija USK kao atraktivne turističke destinacije

Cilj mjere je promocija USK na turističkom tržištu kao atraktivne turističke destinacije zasnovane na lokalnim potencijalima i resursima, uz korištenje mogućnosti prekogranične saradnje (Plitvička jezera, blizina morske obale, itd.).  

Potreba da se optimalno iskoriste svi uslovi USK za razvoj turizma biće zasnovana na sljedećim područjima djelovanja: 

  • organizaciono povezivanje i operativno umrežavanje svih interesnih strana - javnih institucija i privatnih operatera (agencije, turistička poduzeća, ugostiteljski objekti i sl.);

  • izrada zajedničkih promotivnih materijala i osmišljavanje promotivnih akcija (stranica, publikacija, događaja, sajmova);

  • jačanje saradnje između turističkih radnika i lokalnih zajednica pri planiranju, pripremi i provođenju zajedničkih turističkih projekata i popratnih promotivnih aktivnosti;

  • zajednička promocija čitavog područja USK kao turističke destinacije zasnovane na svim lokalnim resursima i atrakcijama (prirodnim, kulturnim, tradicionalnim običajima i dr.); 

  • jačanje prekogranične saradnje s Republikom Hrvatskom;

  • priprema za korištenje dostupnih domaćih financijskih izvora (lokalnih i kantonalnih te državnog budžeta) i zajedničko apliciranje za financiranje iz EU fondova.

Donošenje Strategije turizma USK, Marketing plana, Master plana i Plana promocije turizma značajno će doprinijeti usmjeravanju, finansiranju i provođenju promotivnih aktivnosti. 

Indikatori

Izvor

Polazne

vrijednosti

(2019)

Ciljne

vrijednosti

(2027)

Broj umreženih aktera u turizmu (hotelijerstvo, ugostiteljstvo, proizvodnja hrane i pića, usluge u sportu, kulturi i dr.) 

Turistička zajednica USK; Una-sana klaster

27

40

Broj programa prekogranične saradnje

Turistička zajednica USK; Una-sana klaster

3

5