Unapređenje poslovnog okruženja
Prioritet 1.2Unapređenje konkurentnosti prerađivačke industrije
Prioritet 1.3Prioritet 1.4
Promocija održivog turizma i efektuiranje turističkih potencijala
Poput prerađivačke industrije, turizam predstavlja značajan sektor za privredni razvoj USK, čiji potencijali nisu ni iz daleka iskorišteni. U okviru pristupa odabranog u ovom strateškom dokumentu, turizam zahtjeva korjenitu podršku kako bi se uvezala, efektuirala i promovisala postojeća turistička baza te kako bi se s priče o turističkim potencijalima prešlo na profitabilne turističke proizvode.
U tom cilju, u narednom strateškom periodu, potrebno se pozabaviti unapređenjem turističke ponude kreiranjem privlačnih turističkih proizvoda zasnovanih na lokalnim turističkim resursima, privlačenjem investicija u ciljane turističke oblasti i promocijom USK kao atraktivne turističke destinacije. Pandemija Covida-19 predstavlja značajan rizik za uspješnu realizaciju ovog prioriteta u trenutku pisanja ovog dokumenta, ali i važnu razvojnu šansu, ukoliko se uspije izvršiti neophodna transformacija turističkog tržišta USK, u skladu sa promijenjenim okolnostima.
Prioritet 1.4. Promocija održivog turizma i efektuiranje turističkih potencijala. |
Indikator |
Polazna vrijednost (2020) |
Ciljna vrijednost (2027) |
Broj turističkih dolazaka / broj noćenja |
64,416 / 101,210 |
95,000 / 150,000 |
|
Ukupan prihod od turizma |
27,2 mil KM |
40 mil KM |
|
Broj zaposlenih u turizmu |
2,265 |
3,000 |