Mjera 1.4.2

Promocija i privlačenje investicija u ciljane turističke oblasti u sektoru turizma

Ova mjera podrazumijeva osiguranje podrške promociji i privlačenju investicija u ciljane oblasti u sektoru turizma u cilju unapređenja i efektuiranja atraktivnih turističkih destinacija, razvoja novih turističkih proizvoda i njihovog uvezivanja u jedinstvenu turističku ponudu USK i šire.  

Glavna područja djelovanja odnose se na: 

  • izgradnju javnih kapaciteta za pružanje turističkih usluga na novim lokalitetima; 

  • unapređenje postojećih turističkih odredišta; 

  • promociju i podršku investicijama u privatne smještajne kapacitete, kroz finansijske i nefinansijske podsticaje; 

  • kreiranje novih turističkih sadržaja (turističke manifestacije, te posebni oblici turizma, kao što su rekreativni, ruralni, lovni, zdravstveni, eko, vjerski);

  • unapređenje i integraciju sistema turističkog informisanja.

Navedena područja djelovanja mogu da uključe i opremanje turističkih lokacija, unapređenje infrastrukture i komunikacija, fizičko unapređenje samih destinacija i njihovih sadržaja, turističko označavanje, uvođenje dodatnih usluga, turističko informisanje, itd. 

Za uspješnu implementaciju ove mjere, od velikog značaja bi bilo donošenje odluke o prostorima od posebnog značaja za razvoj turizma USK u koje bi se investiralo u skladu sa Master planom USK.

Indikatori

Izvor

Polazne

vrijednosti

(2019)

Ciljne

vrijednosti

(2027)

Broj turističkih ležajeva.

Turistička zajednica USK

1,520

1,950

Broj integriranih zajedničkih programa za razvoj turističke destinacije USK.

Turistička zajednica USK; Una-sana klaster

9

15