Unapređenje poslovnog okruženja
Prioritet 1.2Unapređenje konkurentnosti prerađivačke industrije
Prioritet 1.3Mjera 1.4.2
Promocija i privlačenje investicija u ciljane turističke oblasti u sektoru turizma
Ova mjera podrazumijeva osiguranje podrške promociji i privlačenju investicija u ciljane oblasti u sektoru turizma u cilju unapređenja i efektuiranja atraktivnih turističkih destinacija, razvoja novih turističkih proizvoda i njihovog uvezivanja u jedinstvenu turističku ponudu USK i šire.
Glavna područja djelovanja odnose se na:
-
izgradnju javnih kapaciteta za pružanje turističkih usluga na novim lokalitetima;
-
unapređenje postojećih turističkih odredišta;
-
promociju i podršku investicijama u privatne smještajne kapacitete, kroz finansijske i nefinansijske podsticaje;
-
kreiranje novih turističkih sadržaja (turističke manifestacije, te posebni oblici turizma, kao što su rekreativni, ruralni, lovni, zdravstveni, eko, vjerski);
-
unapređenje i integraciju sistema turističkog informisanja.
Navedena područja djelovanja mogu da uključe i opremanje turističkih lokacija, unapređenje infrastrukture i komunikacija, fizičko unapređenje samih destinacija i njihovih sadržaja, turističko označavanje, uvođenje dodatnih usluga, turističko informisanje, itd.
Za uspješnu implementaciju ove mjere, od velikog značaja bi bilo donošenje odluke o prostorima od posebnog značaja za razvoj turizma USK u koje bi se investiralo u skladu sa Master planom USK.
Indikatori |
Izvor |
Polazne vrijednosti (2019) |
Ciljne vrijednosti (2027) |
Broj turističkih ležajeva. |
Turistička zajednica USK |
1,520 |
1,950 |
Broj integriranih zajedničkih programa za razvoj turističke destinacije USK. |
Turistička zajednica USK; Una-sana klaster |
9 |
15 |